10 Nisan 2010

Yaz Geldi




Havalar artık sıcacık, gözlük takmaya bile başladım. Haliyle artık biraz daha hareketli şarkılar dinlemeli. Farkettim ki güncel arşivim, son keşfettiklerim çoğunlukla mıymıy/bunlaım şarkılar ki çok şaşırtıcı bir durum değil tabii ki bu. Bu sebepten hem havalara uygun şeyler dinleyelim, hem de son çıkan albümlerden haberdar olayım diye birazdan, hiç üşenmeden wiki kaynağıan başvurup 2010 albümlerine dalıyorum. Amaç işe yarar en az 10 albüm / 30 şarkı bulmak, rastgele bana.

2 yorum:

  1. fabienne delsol
    holly golightly
    nancy sinatra
    jan & dean
    the moldy peaches
    the do
    the willowz
    the pretenders
    wolfmother
    the asteroids galaxy tour
    spoon
    yardımcı olabilir belki?*

    YanıtlaSil
  2. günebakan benim çiçeğim!

    YanıtlaSil