4 Nisan 2010

Bu Güzel Pazar Gününde...

One Love'daki performansının şarkı aralarında bu deyimi sıkça kullanmıştı Yasemin Mori, o günden beri dilimde. Peki bu güzel pazar gününde benim planım nedir ? 12'de Malezya Gp başlayacak, son 10'da 2şer Ferrari ve McLaren'in olduğunu düşünrsek zevkli bir yarış olacak. Yarış başlyana kadar, önümüzdeki 1 saat dün yarım bıraktığım monetary vizeme çalışmaya devam edeyim diyorum, daha akşam turkish foreign policy zımbırtısı var, cimriliğim tuttuğu için kitabını almamıştım, notlarla bakalım nereye kadar ilerleyebileceğim.

Önümüzdeki 1 saat pcde FM açık, arka fonda David Helfgott piyanoyla sevişirken ben de monetary vizeme odaklanmaya çalışacağım, bu güzel pazar günü bana kızmasın, 2 hafta sorna görüşelim, telafi ederim bu eylemlerimi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder