10 Nisan 2010

Yumurta - Kapı

Eskiler ne derler bilir misiniz ? (sdfsfdlölsdşfölşdsfölşsdf) Yumurta kapıya dayanmadan bitir şu işi ya da bunun gibi bir şey. Utanmadan başvurduğum Erasmus'un ingilizce yeterlilki sınavına 5 gün kaldı ve ben daha bugün çalışmaya başlayacağım, hatta çok çalışacakmışım gibi bir de taşşaklı bir kitap aldım. Not ortalamam o kadar düşük ki sınavdan 85-90 alırsam anca kabul edilmek için şansım olacak.Hatta moron gibi 3. sınıfta başvurduğum için kabul edililirsem okulum muhtemelen yarım dönem uzayacak ki nasıl osla kabul edilmeyeceğim diyerek şimdilik bunu önemsemiyorum. Buaradan 1. ve 2. sınıflara sesleniyorum ! Siz siz olun, Erasmus başvurularınızı, not ortalamanızın tavana vurduğu ilk 2 yılınızda yapın, benim düştüğüm moronluğa siz de düşmeyin. (Çok feci toplumsal mesaj veririm.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder