6 Mart 2010

Numb

Yıllardır dinlediğim bir şarkıdaki tamamiyle beni anlatan o sözlerin yeni farkına varmam çok garip. Bunun nedenlerini sonra kendi içimde irdelerim, şimdi o şarkıya dönelim. Nefret ettiğim Linkin Park'ın tek sevdiğim şarkısıdır, daha sonra Jamelia coverladı da içimi ferahlattı, artık gönül rahatlığıyla linkin park dinlemeden de şarkıyı dinleyebiliyorum. Şarkının nakaratında "all i want to do is be more like me and be less like you*" diyor Jamelia ablamız. (Evet şimdiden itibaren şarkının Linkin Park'a ait olduğunu inkar edeceğim) Şarkının geneli de zaten bu düşüncelere yakın, ama o söz bambaşka.

Tek istediğim daha fazla kendim olmak mı ? - Evet aynen öyle. Peki, daha az siz olmayı mı istiyorum ? - Kesinlikle. Burada megalomanlıkla bu düşüncelerin arasındaki ince çizgiyi de farketmek gerek. Bu demek değildir ki ben süperim kusursuzum, diğer insanlar aptal. Hayır, ben öyle demiyorum ki. Benim amacım sadece kendim olabilmek, diğerleri gibi olmayı reddetmek. Kim iyi kim kötü kim bunun kesin cevabını verebilir ki ? İyi ve kötünün "göreceli" kavramlar olduğunu unutmamalıyız.

Bence herkes bu sözü kendine uyarlamalı, o zaman ki etrafımızdaki tek tip insanlar azalır, tekil hayatların yaptıkları devrimler artar, ama tabii tüm bunlar İkarüs'e bağlı. İkarüs başarırsa her şey yoluna girer, arkandayız İkarüs...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder