12 Mart 2010

Daha İyi Olabilmek

"Yeniden bir insan olunabilir." Uçurtma Avcısı'nda Emir'e hitaben söylenmişti bu bilgece söz. Gerçekten öyle midir ? İnsanlar hayatlarında köklü değişiklikler yapabilirler mi ? İnsanlar sonradan iyi birilerine dönüşebilirler mi ? Sanırım evet. Bu konunun bir beden küçüğünü yaşadım geçen hafta, hem de iki kere. Salı günü her zaman olduğu gibi sabahın köründe evden çıkıp servisimin beni aldığı yerde beklemeye başladım, normalde en fazla 10 dakika bekelten servis 30 dakika oldu gelmedi, ben de burnumdan soluya soluya minibüse atlayıp işe yaklaşık yarım saat gecikmeli geldim. Tüm gün akşam çıkışta servisçiyi nasıl azarlayacağımı planladım, ama nedendir bilinmez (Uçurtma Avcısı!) günün sonuan doğru öfkem anlayışa dönüşmeye başladı, "insanlık hali, hatasız kul olmaz" gibi polyanna mantıklarının arkasıan sığınarak çok küçük bir serzenişle olayı geçiştirdim ve servisten indikten sorna kendi kendime dedim ki artık insanlara kızmadan önce 3 kere düşüneceğim ve kendimi yatıştıracağım. Netekim geçen gün kardeşime verdiğim " Ben eve gelmeden Lost indir." direktifim dikkate alınmamasına rağmen ben yine anlayış mantığıan sığındım, "this things happens" dedim.

Artık daha iyi bir insan olmak istiyorum...

1 yorum:

  1. sanırım hepimizin ihtiyacı var buna. daha iyi bir "insan" olmaya. :)

    YanıtlaSil