10 Kasım 2009

İtina ile Tüyap'a Gitmeme Bahanesi Bulunur

Her yıl Ekim - Kasım civarı düzenlenen (tamamen sallıyorum) Türkiye'nin en büyük kitap fuarına 5 yıldır gitmemeyi başarıyorum. ilk 3 yılı hatırlamasam da son 2 yılın bahaneleri dün gibi aklımda. Geçen yıl fuara birkaç ay kala yana yana "Oğlum bu yıl fuara 2-3 gün gitmeyi düşünüyorum, alacağım tonla kitap var. Belki imza günlerine bile katılırım lan !" şeklinde gezerken fuar yaklaştıkça çok ustaca kıvırmayı başardım. Malum, ekonomik krizin pençesindeyiz, hangi birimizi vurmadı ki bu kriz. Ben de buna sığınarak (tamamen yalan) "Şimdi gidersem kendimi tutamam bir sürü kitap alırım (yalaaan), en iyisi bu yıl pas geçeyim, seneye para biriktirir giderim." bahanesiyle vicdanımı rahatlatıp geçen yılı pas geçmiştim. Bu yıl da benzer bir şekilde, sene içinde hangi kitapçıya gitsem "Şimdi almayım, fuarda daha da ucuzlar toptan alırım tüm istediğim kitapları." palavrasını 2-3 ay sürdürüp nihayet Ekim sonu geldiğinde "Hassiktir fuar vizelerle çakışıyor, tühhh" (Sen çok yaşa iü yönetimi) şeklinde bu yıl da vicdanımı rahatlatmayı başarım. Seneye Allah kerim !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder