17 Mart 2010

Eminönü - Kadıköy Arası Hiç Bu Kadar Uzun Olmamıştı

Başlığa nazaran yazı çok kısa kalacak. Çünkü her şey çok net, "story of my life" ameka.

Dersim 12ye doğru bitti, yemekte sütlaçın olduğunu öğrenince soluğu yemekhanede aldık, yemekten sonra bizim "team" satıcı olduğundan batak oynama şansı yoktu ben de bari evde tek başıma keyif yapayım Lost'u erken izleyim diye koşturarak motor iskelesine gittim. akbili bastım baktım bir motor kalkıyor, üzerinde de Kadıköy falan yazıyor atladım tabii ki, ama nerden bileyim ben motorun Karaköy'e gideceğini ? Çok uzun, çok çok uzun bir yolculuktan sonra (45 saniye) Karaköy'e vardık ! Halatçı abinin de yardımıyla bana "direkt" Kadıköy'e gideceği söylenen yandaki motora atladım, taktım kulaklığı geçtim en arkay, ama şanssızlıklar bunla da bitmiyor ki yine uzun bir aradan sonra (45 saniye) bir baktım ki tur-yol'cu abilerden biri ön tarafta zıplıyor, beni çağırmaya çalışıyormuş meğersem Evet bildiniz, bu motor da sadece Karaköy - Eminönü arası yapıyormuş en sonudna yandaki motora atladım, "nihayet" bu seferki yolculuğumuz 20 dakika sürdü, kendimi "şanslı" hissettmem gerekmez sanırım

Sorna da niye karamsarsın derler bana, ulan bir insanın irili ufaklı tüm işleri mi ters gider ? 40 gğn 40 gecelik bir "abdeste" ihtiyacım var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder