16 Mart 2010

Alicia Keys - How to Save a Life




Coverlara zaten bayılırım, hele bu coverlanan şarkı çok sevdiklerim arasındaysa bayılma katsayım artar, bazen bunlara ek olarak coverlayan kişiyi de çok seviyor oluyorum, işte o zaman değmeyin keyfime ! How to Save a Life'ı The Fray'den bilmeyen yoktur, derin sözlerini piyanoyla harmanlamış, oldukça etkileyici bir şarkıdır. Bu tip şarkıların coverlanmasını hep dört gözle beklemişimdir, hele ki piyano ağırlıklı bu şarkının piyano deyince akla gelen 4-5 isimden biri olan Alicia Keys tarafından coverlanmış olması benim için bulunmaz bir nimettir.

Hanı bazı coverlar vardır, şarkının size orjinalinde hissetmediğiniz kısımlarını hissettirir, bu şarkının orjinalini daha kötü yapmaz, sadece şarkıya bakış açınızı değiştirip sizi şarkıya bir başka yönden bağlar. Bu coverda da tam bu olay başıma geldi. "He will do one of two things: He will admit to everything or he'll say he's just not the same and you'll begin to wonder why you came." Nasıl olur da bu muhteşem sözleri daha önce fark edememişim ? Demek ki Alicia Keys gibi şarkıyı daha fazla hissederek söyleyen birilerine ihtiyacım varmış.

Hepimizin başına gelmez mi bu ? Her şeyi kabul etmekle, farklı olmak arasında seçim yapmak zorunda kalırız hep. Hiç düşündünüz mü siz hangi tipe giriyorsunu ? Farklı olanların karşısı niye hep boş kalır peki ? Neden tek tip insan olmak zorunda bırakılıyoruz ? Çok mu farklı yollara çektim konuyu acaba, ama bu sözler bana bunları hissettiriyor. Ayrıca çok soru sormuşum. Ben bunlar üzerine biraz kafa yorayım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder