3 Nisan 2010

5-16 Nisan

Hayır bu tarihin !f'imsi festivallerle alakası yok, geleneksel 6. vize festivalimizi kutluyoruz.

3. sınıfa ait olan 6 dersim ve biri ilk, diğeri de ikinci sınıfa ait 2 alttan dersimin serpiştirildiği bu 2 hafta bakalım bu yıl nasıl geçecek. Her zamanki gibi çalışmaya, mümkün olan en geç tarih olan, bugün başladım o da kısa sürdü. Canım FM oynamak istiyor, dışarı çıkmak istiyor, ama vicdanım hayır diyor. Buradan vicdanıam sesleniyorum, madem beni o zevklerden engelliyorsun, bari içime ders çalışma isteği ver ! Son 1,5 saattir sadece duruyorum, tek tesellim 3 sayfa özete denk gelen kısım kadar çalışmış olmam. Aslında yanlış yazdım, tesellim bununla sınırlı değil. Sınıf öğretmeni kıvamındaki hocamız sağolsun konular oldukça basit, birkaç formül ezberleyip, studyguide nimetini de yalayıp yuttuktan sonra 80 almak içten bile değil ! Tabii bunlar intermediate monetary içni geçerli, ondan önce pazartesi günkü turkish foreign policy dersine daha hiç başlamadım. Cimrilikten kitabını da almadım bakalım ne bok yiyeceğim.

Bu konuluk bu kadar sevgili elektronik günlüğüm, pazartesi günü sana turkish foreign policy vizesi hakkındaki görüşlerimi de açıklayacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder