29 Kasım 2009

Flash Forward

Daha başlamadan Lost etkisi yaratacak denen diziyi henüz bu bayram izlemeye başladım. Aynı yapımcılara sahip Lost'la birçok ortak yanı olan dizide şimdiye kadar 2 tane de Lost'tan oyuncu transferi görüldü. (Penny ve Çarli) Konu oldukça orjinal, hatta biraz fazla orjinal olmuş. Doğaüstünün sınırlarını ne kadar zorlayacaklar şimdiden merak etmeye başladım. (Supernatural, Lost, şimdi de Flash Forward; neye inanacağımızı şaşırdık) Ayrıca, benim cahilliğimden midir nedir, oyunculardan gözümün ısırdığı, "Oha şu adam/kadın" dediğim biri henüz çıkmadı; ama iğrenç sinema kültürümle söyleyebilirim ki "Çok iyi oynuyolar be !" Son olarak da Lost'çulardan beklenmeyen bir hamle, dizide muhteşem şarkıları çalıyor. İlk 3 bölümde birer şarkı benim keşif listeme eklendi bile. Ayrıca 3. bölümde Jeff Buckley de çaldı. Lost'un koskoca 5 sezonunda sadece 1 şarkı çalması (O da Washed Away !) nedeniyle bu diziden de keşif yapılası şarkıları beklemiyordum; ama çok iyi geldi. Ne de osla artık şarkı çalmayan diziler izliyoruz, nerede o eski The O.C., One Tree Hill günleri...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder